Op. Dr. Barış Çin

Boyun Germe Estetiği

Boyun Germe bu bölgedeki yaşa bağlı kırışma ve kırışıklıkları gidermek ve daha pürüzsüz, daha ince bir profil sağlamak için boyundaki fazla deri ve yağın cerrahi işlem ile alınmasıdır. Estetik boyun germe tek başına veya yüz germe, dermal dolgu maddeleriyle yumuşak doku büyütme veya göz kaldırma gibi başka bir prosedürle birlikte yapılabilir.

X

Ameliyat Sırasında

Boyun germe, vücudunuzun sadece bir kısmının uyuştuğunu hissettiğiniz sedasyon ve lokal anestezi ile veya genel anestezi altında yapılabilir. Liposuction en sık kullanılan prosedürdür. Cerrah, her kulağın arkasında ve çene altında küçük bir kesi yapar. Özel ekipman, yağları çene hattından ve çenenin altından emer. Cildiniz esnekse ve boynunuzun görünümünden memnun olmamanızın tek nedeni yağ kaynaklı dolgunluksa, liposuction size daha belirgin bir boyun verebilir.

Ameliyattan Sonra

Boyun germe ameliyatından iyileşirken, işleminiz tamamlandığında şişlik ve morarmayı en aza indirmek için yüzünüze ve boynunuza hafifçe bir bandaj yerleştirilebilir. Cilt altında birikebilecek fazla kan veya sıvıyı boşaltmak için ince bir tüp bulunabilir. Size, cerrahi bölge ve drenlerin bakımının nasıl yapılacağı, iyileşmeye yardımcı olmak ve enfeksiyon olasılığını azaltmak için ağızdan uygulanacak veya ağızdan alınacak ilaçlar, cerrahi bölgede veya genel sağlığınızla ilgili dikkat edilmesi gereken özel endişeleri içerebilecek özel talimatlar verilecektir.

İşlem:Boyun Germe Ameliyatı
Süre:1-2 Saat
Anestesi:Genel Anestesi
Hastane:Avrupa Onaylı Hastaneler
İyileşme Süresi:4-6 Hafta
Beklenen Sonuç:Yüz ve boyun bölgesinin görünümünde düzelme. Daha sıkı, daha genç görünen bir cilt.

Sıkça Sorulan Sorular

Daha düşük bir yüz germe, yüzün ağız köşelerinin altındaki bölgelerine yöneliktir. Nazolabial kıvrımlara (gülme çizgileri) ve çene hattına ek olarak boyun ve çene konturlarını da etkileyebilir.

Mini yüz germe, cerrahınızın yüzünüzün alt yarısını yukarı kaldırmaya yardımcı olmak için saç çizginizde küçük kesikler yaptığı geleneksel yüz germe işleminin alternatif bir versiyonudur. Boynunuz ve çene hattınızdaki gevşek cildi ayarlar.

Boyun germe işlemi genel anestezi ile yapıldığında bir gün, lokal anestezi ile yapıldığında hastanede kalmayı gerektirmeyen bir operasyondur.
Boyun germe ameliyatı tek başına 3-5 saat sürmektedir. Boyun germe ameliyatına eklenecek olan işlemler bu ameliyatın süresini de uzatmaktadır.
Boyun germe ameliyatı sonrası yaşlanma süreci devam etmektedir. Ameliyat esnasında cilt olabilen en iyi şekilde gerilmiş olsa da yaşlanma sürecinin önüne geçilememektedir. Ancak cilt ameliyat öncesi durumuna dönmemektedir. Kullanılan tekniklere ve hastanın cilt yapısına bağlı olarak bu ameliyatın kalıcılığı değişmektedir.
Boyun germe ameliyatlarında dikişler genellikle saçlı deri ve kulak arkasına saklandığından yalnızca kulak önünde görünür dikişler bulunur. Yaraların iyileşmesi noktasında kişiden kişiye farklılıklar görülebilmekle birlikte kulak önünde yer alan dikiş izleri de çoğunlukla zaman içerisinde silikleşir.

Liposuction ve boyun askılama işlemleri ağrısızdır. Yüz ve boyun germe işlemlerinden sonra hastalar ağrıdan çok gerginlik ve basınç hissinden yakınırlar. Bu da birkaç gün içerisinde geçer. Bu işlemlerin genel olarak ağrısız oldukları söylenebilir.